Acasă Reţete Deserturi Fursecuri marocane - ideale si in etapa de slabire

 

 

 

"Slăbeşti mâncând.
Cum să scapi de kilogramele în plus şi să mănânci după pofta inimii"


Cartea poate fi gasita in librarii sau comandata online pe website-ul editurii Polirom.
De dr. Gabriela Man

 


 
Slabesti Mancand
Fursecuri marocane - ideale si in etapa de slabire Imprimare Email
Scris de Gabriela Man   

Aceste fursecuri se numesc ghriba si sunt preparate traditionale marocane. Am gasit reteta pe www.jamilacuisine.ro si am adaptat-o la regulile indicilor glicemici.

Au un indice glicemic foarte scazut datorita prezentei majoritare a fainii de susan (susan macinat) si a fainii de migdale, astfel ca pot fi consumate si in etapa de slabire (unde se consuma preponderent alimente cu indice glicemic foarte scazut). Sunt foarte usor de facut si gustoase, merita incercate.

 

 

Ingrediente:

 

250 g susan usor prajit si macinat in rasnita de cafea

100 g premix pentru patiserie "slabesti mancand"

3 linguri cu varf faina de migdale (migdale crude macinate, gasiti detalii la "Biscuiti de post) - mai exact 50 g

160 g fructoza pudra (in reteta sunt trecute 200 g zahar)

3 oua

coaja rasa de la 1 lamaie

1 plic praf de copt (sau, mai bine: 1 lingurita amoniu dizolvat in apa + 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu)

un praf de sare

esenta de portocala - facultativ

 

Mai intai, prajiti usor 250 g susan si apoi il macinati in rasnita de cafea. Apoi, in robotul de bucatarie adaugati toate ingredientele, cu exceptia fainii de migdale, si malaxati cateva minute. Opriti robotul si adaugati cele 3 linguri cu varf de faina de migdale, amestecati.

Incingeti cuptorul la 175 grade Celsius.

Puneti hartie de copt pe tava cuptorului.

Ca in videoclip, cu mana usor umezita faceti bilute pe care le tavaliti prin premix pentru patiserie "slabesti mancand" sau prin faina de migdale macinate, le asezati in tava si le aplatizati foarte putin (nu exagerati cu aplatizatul ca si mine, la prima incercare).

bagati tava la cuptor, reduceti focul la 160 grade, lasati 30 minute (in ultimele 10 minute eu am redus la 150 grade).

Cand sunt aurii, sunt gata.

Pofta buna!

 

 
Copyright © 2017 Slăbeşti Mâncând
Gazduit de Top Web Hosting Solutions