Acasă Reţete Aperitive / Salate Salata de sfecla rosie cruda

 

 

 

"Slăbeşti mâncând.
Cum să scapi de kilogramele în plus şi să mănânci după pofta inimii"


Cartea poate fi gasita in librarii sau comandata online pe website-ul editurii Polirom.
De dr. Gabriela Man

 


 
Slabesti Mancand
Salata de sfecla rosie cruda Imprimare Email
Scris de Gabriela Man   

E o reteta preluata de la o prietena foarte buna, aceasta a invatat sa o  alt

prepare in Tibet. Foarte gustoasa si o plina de vitamine si minerale.

Sfecla roșie este un complex de vitamine și minerale cum rar mai găsim

și,

în plus, vindecă tumori, afecțiuni ale ficatului, cardiovasculare, digestive,

 

întărește imunitatea și este un puternic antiinflamator, detoxifiant și

energizant. Sfecla roșie conține tot complexul de vitamina B, potasiu, mangan 

vitamina C, vitamina A, magneziu, fosfor, iod, calciu, sulf, antioxidanți și fier, cu alte cuvinte tot ceea ce organismul are nevoie. Este utila in anemii datorita asocierii de fier si acid folic, scade tensiunea arteriala, este utila in alimentatia

bolnavilor de cancer, detoxifiaza ficatul, contrinbuie la tratarea constipatiei si a afectiunilro urinare.

Salata se face foarte simplu.

Ingrediente:

1 sfecla medie sau 2 sfecle mai mici (crude)

1 gulie

1 morcov mare

1/2 legatura marar verde

1/2 legatura patrunjel verde (eu frecvent o fac doar cu marar)

ulei de masline sau de rapita

un strop de otet balsamic sau 0,5-1 lingurita sumac (eu folosesc sumac la salate)

putin sos de soia (facultativ)

sare de mare

seminte de canepa (facultativ, sunt sursa de omega3, le adaug in toate salatele)

 

Spalati legumele, le curatati si le dati prin razatoare. Adaugati verdeata tocata marunt, asezonati dupa gust (eu pun foarte putin otet balsamic, sa nu iasa o salata acra, sa ramana dulce-acrisoara), adaugati semintele de canepa pe deasupra.

O puteti consuma ca atare, sau garnitura la carne.

Pofta buna!

 

 
Copyright © 2017 Slăbeşti Mâncând
Gazduit de Top Web Hosting Solutions